دانلود آهنگ : 

لینک دانلود

دانلود موزیک ویدئو 1 : 

لینک دانلود

دانلود موزیک ویدئو 2 :

لینک دانلود

All I wanna say is that ،They don’t really care about us (3X)
همه چیزی که می خواهم بگم اینه که اون ها به ما هیچ اهمیتی نمیدن !

Skin head, dead head
سرهای تراشیده ، کله های مرده(بدون فکر)
Everybody gone bad
همه بد شده اند
Situation, aggravation
وضعیت بدتر شده
Everybody allegation
همه ادعا دارند
In the suite, on the news
تو دادگاه و اخبار
Everybody dog food
همه مثل غذای سگ شدن (بی ارزش)
Bang bang, shot dead
بنگ بنگ، به گلوله میکشن
Everybody’s gone mad
همه دیووانه شده اند

All I wanna say is that ،They don’t really care about us (2X)
همه چیزی که می خواهم بگم اینه که اون ها به ما هیچ اهمیتی نمیدن !

Beat me, hate me
من رو بزن، از من متنفر باش
You can never break me
تو هیچ وقت نمی تونی من رو بشکنی
Will me, thrill me
آوارم کنید، بهم دلهره بدید
You can never kill me
هیچ وقت نمیتونی من رو بکشی
Jew me, sue me
من رو یهودی کنید، از من شکایت کنید
Everybody do me
همه دارند با من این کار رو می کنند
Kick me, kick me
بهم لگد بزنید، بهم لگد بزنید
Don’t you black or white me
اما نه به خاطر سیاه یا سفید بودنم

All I wanna say is that ،They don’t really care about us (2X)
همه چیزی که می خواهم بگم اینه که اون ها به ما هیچ اهمیتی نمیدن !

Tell me what has become of my life
به من بگو که زندگیم چی شده؟
I have a wife and two children who love me
من یه زن و دوتا بچه دارم که عاشق من هستن
I am the victim of police brutality, now
من قربانی وحشی بازی پلیس شدم
I’m tired of bein’ the victim of hate
از اینکه قربانی نفرتشون باشم خسته شدم
You’re rapin’ me of my pride
شما دارید غرورم را زیر پا می زارید
Oh, for God’s sake
اوه، به خاطر خدا
I look to heaven to fulfill its prophecy
به بهشت نگاه می کنم تا رسالتش تحقیق یابد (پبام الهی)
Set me free
من رو راها کنید

Skin head, dead head
سرهای تراشیده ، کله های مرده(بدون فکر)
Everybody gone bad
همه بد شده اند
Trepidation, speculation
ترس و فکر و خیال
Everybody allegation
همه ادعا دارند
In the suite, on the news
تو دادگاه و اخبار
Everybody dog food
همه مثل غذای سگ شدن (بی ارزش)
Black man, blackmail
مرد سیاه ، تهدید …
Throw your brother in jail
بردارت رو به زندان بنداز

All I wanna say is that ،They don’t really care about us (2X)
همه چیزی که می خواهم بگم اینه که اون ها به ما هیچ اهمیتی نمیدن !

Tell me what has become of my rights
بهم بگو حق و حقوق من چی شدن؟
Am I invisible because you ignore me?
من نامرئی شدم چون شما منو نادیده می گیرید
Your proclamation promised me free liberty, now
شعار شما این بود که آزادی رو میارید
I’m tired of bein’ the victim of shame
من از اینکه قربانی شرمندگی باشم خسته ام
They’re throwing me in a class with a bad name
آنها من رو به یک طبقه اجتماعی بد پرت میکنن(چون سیاه پوستم)
I can’t believe this is the land from which I came
من نمیتونم باور کنم که این همون سرزمینه که من در اون به دنیا اومدم
You know I do really hate to say it
شما میدونید که از گفتن اون متنفرم
The governments don’t wanna see
دولت ها نمی خواهند ببینند
But if Roosevelt was livin’
اما اگر “روزولت” زنده بود
He wouldn’t let this be, no, no
او نمی گذاشت اینطوری بشه

Skin head, dead head
سرهای تراشیده ، کله های مرده(بدون فکر)
Everybody gone bad
همه بد شده اند
Situation, speculation
وضعیت ، فکر و خیال
Everybody litigation
همه قاضی شدن

Beat me, bash me
من رو کتک بزنید، دست پاچم کنید
You can never trash me
شما هیچ وقت نمی تونید مثل یک آشغال با من رفتار کنید
Hit me, kick me
بهم ضربه بزنید، بهم لگد بزنید
You can never get me
هیچ وقت دستتون بهم نمی رسه

All I wanna say is that ،They don’t really care about us (2X)
همه چیزی که می خواهم بگم اینه که اون ها به ما هیچ اهمیتی نمیدن !

Some things in life they just don’t wanna see
بعضی چیزها تو زندگی وجود داره که اون ها نمیخوان ببینند
But if Martin Luther was livin
اما اگر مارتین لوتر زنده بود
He wouldn’t let this be
اجازه نمیداد اینجوری بشه

Skin head, dead head
سرهای تراشیده ، کله های مرده(بدون فکر)
Everybody gone bad
همه بد شده اند
Situation, segregation
وضعیت تفرقه است(نژاد پرستی)
Everybody allegation
همه ادعا دارند
In the suite, on the news
تو دادگاه و اخبار
Everybody dog food
همه مثل غذای سگ شدن (بی ارزش)
Kick me, strike me
بهم لگد بزنید، بهم حمله کنید
Don’t you wrong or right me
اما درست یا غلط رو نمی تونید به من زور کنید

All I wanna say is that ،They don’t really care about us(6X)
همه چیزی که می خواهم بگم اینه که اون ها به ما هیچ اهمیتی نمیدن !