دانلود آهنگ : 

لینک دانلود

دانلود موزیک ویدئو : 

لینک دانلود


 

Hee-Hee!
Ooh!
Go On Girl!
ادامه بد ه دختر
Aaow!
Hey Pretty Baby With The
High Heels On
هی خشگله با اون کفشای پاشنه بلندت
You Give Me Fever
Like I’ve Ever, never Known
تبی تو تنم میندازی که تاحالا نداشتم
You’re Just A Product Of
Loveliness
I Like The Groove Of
Your Walk,
از حالت راه رفتنت 


Your Talk, Your Dress
صحبت کردنت و لباس پوشیدنت خوشم میاد
I Feel Your Fever
From Miles Around
گرماتو از مایلها اونورتر احساس می کنم
I’ll Pick You Up In My Car
And We’ll Paint The Town
میام و با ماشینم سوارت می کنم و با هم کل شهر رو رنگ آمیزی می کنیم
Just Kiss Me Baby
And Tell Me Twice
فقط بیا و منو ببوس و 2 بار بهم بگو که 


That You’re The One For Me
تو تنها عشق زندگی من هستی
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
You Really Turn Me On
واقعا منو از خود بی خود می کنی 


You Really Turn Me On
این حسی که به میدی
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی
My Lonely Days Are Gone
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید 


(My Lonely Days Are Gone)
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید
I Like The Feelin’ You’re
Givin’ Me
عاشق این حسی هستم که به من میدی
Just Hold Me Baby And I’m
In Ecstasy
فقط کافیه که منو بقل کنی و منم میشم دیوونگی تو
Oh I’ll Be Workin’ From Nine
To Five
از نه صبح تا 5 شب کار می کنم 


To Buy You Things To Keep
You By My Side
تا واست همه چیز بخرم تا پیشم بمونی
I Never Felt So In Love Before
تاحالا همچین حسیو احساس نکرده بودم
Just Promise Baby, You’ll
Love Me Forevermore
فقط قول بده که برای همیشه عاشق من می مونی
I Swear I’m Keepin’ You Satisfied
قول میدم خوشنود نگهت دارم 


‘Cause You’re The One For Me
چون تو تنها عشق زندگی منی
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
You Really Turn Me On
واقعا منو از خود بی خود می کنی 


You Really Turn Me On
این حسی که به میدی
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی
Now Baby-Hee!
حالا عزیزم
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی 


My Lonely Days Are Gone
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید
A-Acha-Acha
My Lonely Days Are Gone
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید
Acha-Ooh!
Go On Girl!
ادامه بده دختر
Go On! Hee! Hee! Aaow!
ادامه بده دختر 


Go On Girl!
ادامه بده دختر
I Never Felt So In Love Before
تاحالا همچین حسیو احساس نکرده بودم
Just Promise Baby, You’ll
Love Me Forevermore
فقط قول بده که برای همیشه عاشق من می مونی
I Swear I’m Keepin’ You Satisfied
قول میدم خوشنود نگهت دارم 


‘Cause You’re The One For Me
چون تو تنها عشق زندگی منی
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
You Really Turn Me On
واقعا منو از خود بی خود می کنی 


You Really Turn Me On
این حسی که به میدی
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی
Now Baby-Hee!
حالا عزیزم
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی 


My Lonely Days Are Gone
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
You Really Turn Me On
واقعا منو از خود بی خود می کنی 


You Really Turn Me On
این حسی که به میدی
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی
Now Baby-Hee!
حالا عزیزم
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی 


My Lonely Days Are Gone
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی
You Really Turn Me On
واقعا منو از خود بی خود می کنی 


You Really Turn Me On
این حسی که به میدی
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی
Now Baby-Hee!
حالا عزیزم
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی 


My Lonely Days Are Gone
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید
Give It To Me-Give Me
Some Time
واسه ما هم وقت بذار
(The Way You Make Me Feel)
این حسی که به میدی
Come On Be My Girl-I Wanna
Be With Mine
بیا عزیزم میخوام با من باشی 


(You Really Turn Me On)
واقعا منو از خود بیخود می کنی
Ain’t Nobody’s Business-
به هیچکس ربط نداره
(You Knock Me Off Of
My Feet)
تو منو ناک داون می کنی
Ain’t Nobody’s Business But
Mine And My Baby’s
به هیچکس ربطی نداره و این بین منو عشق منه 


Go On Girl! Aaow!
ادامه بده دختر
(My Lonely Days Are Gone)
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید
HeeHee! Aaow!
Chika-Chika
Chika-Chika-Chika
Go On Girl!-HeeHee!
ادامه بده دختر
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی 


HeeHeeHee!
You Really Turn Me On
این حسی که به میدی
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی
My Lonely Days Are Gone
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید
The Way You Make Me Feel
این حسی که به میدی 


HeeHeeHee!
You Really Turn Me On
این حسی که به میدی
You Knock Me Off Of My Feet
تو منو ناک داون می کنی
My Lonely Days Are Gone
روزهای تنهایی من هم به پایان رسید